Send a shout out!

Hi TG! I am ur #1 fan!!!!! I am still waiting to see if i have won the Cruella Prize pack from a few issues ago! If i win it will put the biggest smile on my face. Love ya! - Mia I am such a big fan of your mags!! Shoutout to my bestie Immy who is also a huge fan! We would both love to hear more, keep it up πŸ˜ŠπŸ˜‰πŸ‘ - Audrey i am a fan of harry potter and decendants thanks for the scrunchie and squishy. - Danica Shoutout to my sister Sophia for always being there by my side - Athena OMG I LOVE TOTAL GIRLLLLLLLLL - maira hey tg, have a happy halloween! - chelsea hi TGs!!! I have been reading Total Girl for around a year and a half now an I absolutely love remember to stay strong and stay healthy! Bye - Addison I love tg it is just soo loving and it always puts a smile on my face reading the magazines love ya - Lyla Hi! I’m 13 and I like TG, don’t let your age make you doubt things u love! Thanks for making me feel happy! - Miki Hi shout out to Milla, Emma and Leila - Ruby

Comments:

16
Mia
I’m so glad to see Sabre on a poster! I also think you should put Jennifer Lawrence on a cover and/or poster. Maybe even put in something about how she portrayed Katniss Everdeen, since not many people know.
7/7/2021 1:46:59 PM
Mischa
It’s May and this would be my dream magazine out of all total girl. I don’t think I can get it in stores because it’s not April :(. I hope u guys make more amazing mags! πŸ’–πŸ’–
18/5/2021 8:13:32 PM
Layla
My mum just brought me a year subscription, I am soooo excited! I have just entered my first drawing to be in TG Layla
13/4/2021 10:01:22 AM
Zakia
i have always love your mags.team tg.even if i don't have any of them.
12/4/2021 8:14:36 PM
angelica
plssss pick me
11/4/2021 8:45:57 PM
angelica
I want to get one of your total girl magazine
11/4/2021 8:41:36 PM
Ziva
Hi TG I love to read this magazine and I love to play with the fluffy slime all the time and can you please make an augest mag one day and keep up the great work
9/4/2021 6:04:15 AM
Koa ??
The mag is awesome, but the fluffy slime is not the best it’s %100 percent amazing 😻 when you first open it! But after a little while it starts to crumble and makes and big mess πŸ˜₯ A part from that every thing is %100 incredible!!!! Keep up the great work TG πŸ’œ
5/4/2021 5:52:43 PM
Carla
Plzzzzzz give it to me for free! I’m T.Gs 1# fan! Also their only fan!
3/4/2021 5:37:07 AM
Poppy
OMTG this is sooooo good LOVE IT!!! Thank you!
2/4/2021 9:42:02 AM
Carla
Plzzzzzzz give me the April mag for free! I loooooove T G!
1/4/2021 2:31:27 PM
Donnalee
OMG it looks amazing! πŸ˜€
30/3/2021 5:03:53 PM
Diana
This is So cooooolll
27/3/2021 2:33:27 AM
Phoebe
OMG TOTAL GIRL THX SOOOOOO MUCH!!!! ive wanted an olivia rodrigo poster for soooooooo long!!!!
24/3/2021 5:40:42 PM
ChLo3ImEmEs
Ariiiiiiiiiii yeeeeeee
24/3/2021 7:59:18 AM
Poppy
LOVE IT!! I can't wait for it to come out in NZ! Wicked idea TG crew!!! LOVE the door sign!
23/3/2021 5:42:03 PM
TG Poll
Who do you want to see more of in Total Girl?
Charli D'Amelio
Loren Gray
Blackpink
Sofia Carson