Send a shout out!

i just saw this thing and liked it. keep it up! ^w^ - Rose i love your mags my dream is to put one of my knock knock jokes into a mag. P.S reply - Arlia Hi Arianators Ariana is married with dalton gomez so be happy and excited - thea I love all the magazine's my favorite part about it is the jokes and the zodiac sign I love to read every magazine each month new ones come out and can your please make one about chase Hudson please all the storys are awesome xx ruby - Ruby I love u guys 🦄🐩👍❤💛💚💙💜🖤💖💟👡👜 - Eve Hi - Porsha I love it!!!!1 - Dark helloooo!!!! Shoutout to my fav kpop groups TXT, BTS, TWICE, DAY6 and BLACKPINK. (Stray kids are also really good) and also to iu, zico and NIve cuz they're really good singers/rappers. damn they're all amazing - i inspire to be like them ok byeeeeeeeeeee - Isabelle Hi everyone - Jed I love tg - Sophia

Bonus March Totally Embarrassing

 
Tags:   embarrassing

Comments:

12
Ruby S
LOL feel so bad for you
11/12/2020 2:55:25 PM
Megan
Lol I think pinky pants is the most embarrassing 1!
13/4/2016 9:01:32 PM
Lucy
LOL,I feel sorry for you...
28/3/2016 5:18:12 AM
millie21
lolllllllllll I feel sorry for 3
27/3/2016 5:34:00 PM
Kaitlin
I hope you all move on and got through it.
27/3/2016 10:12:04 AM
lauren
haha lol
15/3/2016 8:13:39 AM
Natalie
I vote for chicken dare
15/3/2016 7:51:59 AM
Leo Lau
....2
15/3/2016 6:48:30 AM
Jess
OMG SOO EMBARRASSING!!!
13/3/2016 12:41:58 AM
Brooke
Haha love this ROFL the way I chose which is my fave is by putting myself in there position And OMTG this one is by far most embarrassing
10/3/2016 10:06:34 AM
Cat
Omg LOL
10/3/2016 9:07:08 AM
Jessica
LoL! That is sooooo embarrassing! Hope your crush will forget! Just try to ignore when he says pinky pants.
7/3/2016 4:32:00 AM
TG Poll
Who are you a fan of?
Wengie
BTS
Naomi Scott
Millie Bobby Brown