Send a shout out!

I love reading the magazines with my mum. β€οΈπŸ˜ΊπŸ˜ΈπŸˆπŸ…πŸ•· - Piper HI I LOVE UR MAGS! I AM A REALLYBIG FAN!!! PLEASE LET ME WIN THE DISNEY DOORABLES MINI PEEK PACKS IN THE JULY 2021 BOOK!! I HAVE ENTERD!! PLEASE LET ME WIN!!!!THX EEEEVVVVVVAAAAA!! - Eva Hi Total Girl! Ive been getting your magazines since I was 6 (I'm 12 now!) Keep making your mags. We all love them! ; ) - Lily Hey I saw someone else called Ella!! Hi!! I also love the dream smp - Ella Hi TG, Pls put more Tay Tay in your mag IπŸ’– her and ur mags!!!-Bella - Bella Hey tg can you please put more of Olivia Rodrigo and BTS - Hayley Shout out to Rani, Ruby and Em! - Izzy Can u guys make a magazine about james charles plz?(not forcing):)) - Beanie Shout out to my sister Aley she's a BIG FAN (I'm a bigger fan). - Beanie your mags make my day - Isla
Bella's African Safari

Bella's African Safari

Bella Thorne is filming a movie in Africa, OMTG!
Photography: Facebook

Bella Thorne
is having the time of her life! She's in Africa filming a movie with the AH-MAZE Drew Barrymore and Adam Sandler!
Bella is super thankful for the incredible opportunity, and she's making the most of the unbelievable movie location!
Bella, her Mum and a Leopard
Bella and her Mum pat a leopard! OMTG we'd be sooo scared!
Bella stands next to an Elephant
Bella stands next to an enormous elephant! Watch out for the trunk!
Bella Cuddles a Leopard Cub
And the cute award goes to... That leopard cub! Awww lucky Bella!

Comments:

9
mya
AWWWWWWWWWWWW I LOVE LOVE LOVE it I'm so happy
23/5/2014 9:30:40 AM
RoxMySox
Amazing! I love Bella's imagination on going to Africa for a movie! P.s Doesnt she feel hot in the weather there in a long dress and denim jacket?
25/11/2013 1:56:44 AM
lexus
OMG hope you have a nice day looks like a nice day
20/10/2013 5:05:11 AM
Tyne-Isabella
bella is so lucky
18/10/2013 6:47:17 AM
Elsa
I want to go to Africa oneday!
8/10/2013 7:34:39 AM
Marine
I remember when I was little and ,I still lived in South Africa, I held the little leopards and lion cubs. They were soo cute!!
29/9/2013 1:08:27 AM
Laura
Omg! Bella you are so lucky to be able to go to Africa I'm going to Africa soon my freind and I have been planing it since we were 9 . I hope you had fun!
29/9/2013 12:29:27 AM
nicola
omtg you are so lucky, bella! i always wanted to go to Africa let alone hold a leopard cub!! So jelly!
24/9/2013 10:05:37 PM
ruby
ohhhh! OMTG that is sooo cute! i wish i could hold a cub!
13/9/2013 10:37:51 PM
TG Poll
My fave Grace VanderWaal song is
So Much More Than This
Moonlight
I Don't Know My Name