Send a shout out!

Hi TG! I am ur #1 fan!!!!! I am still waiting to see if i have won the Cruella Prize pack from a few issues ago! If i win it will put the biggest smile on my face. Love ya! - Mia I love you guys - Mikayla My sister Isabelle loves these so I do and I can’t wait to see the Cinderella 🤩🤩🤩🥇😇 - sophia hey guys - penny Total girl is the best - Sarah Love your mags TG - Mackenzie LUV TG SOOO MUCH PLEASE MAKE MORE TOTALLY EMBARRISINGS! LUV GEORGINA #NO1 FAN - Georgina OMG I LOVE THE NOVEMBER ISSUE. - Alicia I would like to give a shout-out to my dog Minnie - Immy ?? I just entered some contests i I hope I win 😫🤞 - Ella
" frameborder="0" allowfullscreen>

NOW AVAILABLE IN NEW ZEALAND: Limited-edition TG Wall Collage Kit - out now!

Get yours now in time for Christmas!

Hey TGs!

We have some HUGE and exciting news... Total Girl's limited-edition Wall Collage Kit is now available in New Zealand! Wooooo!!!! 😍 😍 😍

Yep, that's right! Click here to get your TG Wall Collage Kit.

Shipping included to Australia and NZ! Simply click the Australia or New Zealand button to choose your shipping:

 

The gorgeous kit includes 40 beautiful prints in 'Sun-Kissed- aesthetic to turn any room into the coolest backdrop. The perfect gift idea for a best friend or any TG fan! 💖

Get yours now in time for Christmas! 🎄

Comments:

5
Zoe
Omg thanks can’t wait
19/10/2021 5:59:06 AM
Mariana
OH MY GOSH thank you sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much tg you are like THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!💖🧡💛💚💙💜💗
12/10/2021 1:36:01 PM
Poppy
Omtg!! Thank you so much!
12/10/2021 7:46:17 AM
Piper
Hi I am from Austrailia but I am soo happy to hear that. I decorated my room with it and it looks soooo amazing!
11/10/2021 8:55:10 AM
Piper
Hi I am from Austrailia but I am soo happy to hear that. I decorated my room with it and it looks soooo amazing!
11/10/2021 8:55:09 AM
TG Poll
I'm a fan of
Jenna Ortega
Sofia Carson
Alessia Cara